Komkommertijd

Posted on Posted in Blog, Posts
Toen ik mijn LinkedIn feed vanmorgen doornam en ik er in 3 minuten doorheen was werd het mij ineens duidelijk: komkommertijd is definitief begonnen!
 
Hoe komen we de zomer productief door, nu afspraken, projecten en beslissingen definitief 'over de zomer heen getild' worden?
 
 
Vaak hoor je dat mensen 'stapels gaan wegwerken die al veel te lang liggen'. Volgens mij zijn die stapels oud nieuws en kun je ze beter laten voor wat ze zijn. Ikzelf kijk in deze periode liever vooruit. Vanuit mijn sales & marketing rol betekent dat: welke campagnes kan ik opstarten en hoe? Ook bereid ik vast blogs voor die daarbij ingezet kunnen worden. Ten slotte werk ik aan mijn doelgroepen. Wie ga ik na de zomer benaderen? Deze periode leent zich uitstekend voor het alvast 'voorkoken' van nieuwe contacten met kleine, algemene contactmomenten.
 
 
Kortom, hoe zorg ik dat ik eind augustus helemaal klaar ben om drie maanden te vlammen voordat de wereld eind november alweer afremt voor Kerstmis....
 
 
Wat doe jij deze zomer buiten je welverdiende vakantie?