Ga niet voor laaghangend fruit in 2019
Als jong bedrijf is het verleidelijk met hagel op diverse markten te schieten en elke kans die zich aandient te grijpen. Je bent ambitieus en waarom zou je dit niet doen? Heel gericht schieten vraagt immers een veel langere aanloop naar omzetgroei. Maar met het nodige geduld en beleid verdien je deze investering toch snel […]
Why You Are Overconfident in Your Forecast and What To Do About It
Originally posted by Anthony Iannarino on www.thesalesblog.com on September 19, 2018 It is easy to believe that you are going to win the big deal you are pursuing. There is evidence available to you that supports this belief. For example, the contacts with whom you have met all agree that your solution is very good […]
Business Development Club lanceert Sales & Marketing health check
De Business Development Club (’BDC’) heeft onlangs een praktische tool gelanceerd die de gezondheid van je Sales & Marketing organisatie checkt en je stapsgewijs helpt bepalen waar deze te verbeteren. The CAM is gebaseerd op 3 bouwstenen die een directe impact hebben of je klanten kunt binnenhalen, behouden en/of uitbouwen: Propositie, Technologie en Mensen. Door […]