Wij noemen dit "The Triad of Growth"
- Het zet je vizier op scherp!

De 'triad of growth'

Klanten zijn de motor voor duurzame groei.

In onze visie zijn er in essentie drie pijlers die rechtstreeks bepalen of je klanten kan binnenhalen, behouden en uitbouwen: Propositie, Mensen en Technologie. 

Deze pijlers zijn nauw met elkaar verbonden en door ze te activeren en continu te optimaliseren vergroot je de kans op commercieel succes.

Onze adviezen en activiteiten worden gedreven door de Triad en we zetten verbeteringen en meetbare KPIs in de context van de pijlers.  

 Propositie

  • Product Portfolio
  • Corporate Brand
  • Markten
  • Positionering
  • Prijsstrategie
  • Kanalen

 Technologie

  • CRM / Process Management
  • Sales Force Automatisering
  • Samenwerken
  • Online / Social Marketing
  • Marketing Automatisering
  • SEO / SEA

 Mensen

  • Sales teams
  • Marketing teams
  • Kanaal partners
  • Bureaus
  • Call centers
  • Management